Monday, December 27, 2010

马會

Photobucket
Photobucket
Photobucket
其實覺得好唔好意思,因爲等到要update呢個post時先發現我幫朋友影嘅相到而家都沒upload!

對唔住啊~靚仔kok lee!

我答應你要將馬嘅bird bird superimpose係你塊臉度,

但係我無時間所以唔做咯。

希望你唔會怪我啦!哈哈

想起呢個馬會其實都幾無聊下,一班朋友無嘢做;

就七早八早興致勃勃跑去馬會睇馬~

不過都要多謝kok lee, 因爲如果沒有你我都睇唔到馬最經典的畫面!
Photobucket
係唔係奇觀咧?

簡直就係奇"官"啊!哈哈!

話説呢只馬會咬人,不過當它一睇到kok lee就有佐呢滴反應!

真係奇怪~

只能說kok lee嘅魅力太大佐!佩服佩服!

好啦,係時候分享相片啦~~~
Photobucket
它對我笑!
Photobucket
Photobucket
Photobucket

離開嘅時候睇到一架舊款的volkswagen。

真係好得意!

好希望將它佔為己有,之後仲要噴上light blue!

一定仲靚過紅色!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
講真,其實真係有好久一段時間沒好好影相佐!

就算影佐都懶得整理upload!

今晚如果唔係有個朋友叫我update下個blog,

我想呢度經已變成廢區!

真係要多謝佢啦!

以下呢幾張相片係我個人幾鈡意下呷!

雖然技術仲係差好遠,

不過希望你地都同我一樣喜歡啦~
Photobucket
1989,我嘅出生年份!
Photobucket
好鬼Q嘅馬仔!
Photobucket
Photobucket

~畢~

No comments:

Post a Comment