Friday, December 03, 2010

你睇佐沒?

呢個係一個遲來嘅Post。

幾個月前睇佐一部非常感人嘅電影,真係俾佐好多感觸我。

雖然唔係部新電影,不過都係要介紹俾大家。

因爲對我來講,無論係新或舊嘅電影,

只要好睇即深入民心嘅都係好電影!都係值得支持!

我相信好多人已經睇過呢部電影,因爲它係部非常紅嘅
舊香港 電影!

叫做
嵗月神偷

男朋友介紹我呢部電影,

他話:“ 時間就係最大、最厲害
嘅小偷!所以稱之爲神偷

因爲為它會偷走嗮你身邊最寶貴
嘅嘢----(親人、情人、朋友)

我極之認同!

廢話唔多講啦!


因爲我都唔知仲可以用乜嘢來形容呢部電影。

總之,仲沒睇嘅朋友就快快脆買來睇喇!

會對你有好大嘅啓發滴~~~~~~~



No comments:

Post a Comment